محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دخمر طلای مامان

چهارمین مسافرت

1392/4/11 8:51
نویسنده : مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

بــــــــــــــــه بــــــــــــــه

چه بستنی خوشمزه ای بود بازم میخوام

 

آخه تو ماشین حوصلم سر رفته برم  کف ماشین بشینم ببینم چه خبره!!!!!!!!!!

 

تاب تاب عباسی                خدا محیا رو نندازی

               من عاشق تاب بازی ام

 

حالم خوب نیست ویروسی شدم منتظرم باباجونم بیاد بریم دکتر

 

اینم وقتی که حرم بودم چادرمو ببینین

 

خدایا شکرت

و تو راه برگشت که مریض بودم بیشتر بغل مامانم خوابیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخترخاله فائزه
20 تیر 92 14:43
من فدات بشم ملیض شدی؟
مامان دنیز
6 مرداد 92 21:59
زیارت قبول عزیزم چرا مریض شدی اخه ان شالله زود زود خوب بشی
فاطمه زهراجووووووووووون
13 مرداد 92 14:16
خیلی نازی محیا جونم.کاش الان پیشم بودی می بوسیدمت.قربونت شم
فائزه هنرمنــــــــد!!!
31 مرداد 92 15:55
:دی تولدت مبالک!